wtorek, 19 lutego 2013

Spring! I'm waiting...

Czekam na wiosnę już od dłuższego czasu, Wstaję dzisiaj i znowu pada śnieg. ;( Znowu trzeba zakładac na siebie kurtkę, czapkę, szalik i rękawiczki. W oczekiwaniu na przyjście wiosny, dodaję parę ubrań, które chcę, żeby znalazły się w mojej szafie.

Po pierwsze - ramoneska!


Jak wiosna... trzeba pokazac nogi, więc przydałaby się zwiewna sukienka, te malinowe cudo podoba mi się od wakacji, nawet ją przymierzałam, ale nie miałam  okazji jej  kupic ;<
Urzekły mie tez te pudrowe czółenka <3

 Wracając do okryc wierzchnich spodobały mi się ostanio kurtki w odcieniu Khaki. Mam nadzieję, ze znajdzie się w mojej szafie ;)
I na koniec... te urocze , dziewczęce buciki w pastelowym zielonym kolorze.

1 komentarz:

  1. róóóóżooowwaaa sukiennnkkkaaa świetna ! <3 <3 i ten pastel w bucikach ohh świetny blog !

    OdpowiedzUsuń