wtorek, 16 kwietnia 2013

Violet

   Hej ;D W końcu wiosna, ciepło i można wyjśc na dwór w lekkiej kurtce i trampkach. W niedzielne popołudnie wybrałam się z Agatą na spacer, i popstrykałyśmy sobie parę zdjęc, nie obyło się bez głupawki (z resztą jak przy każdej mojej sesji).
Zaczynam już biegac, więc niedługo także post i o tym.
 Na razie luźna, spacerowa stylizacja na wiosenne popołudnia ;D
Fioletowy to zdecydowanie mój ulubiony kolor, z tego powodu mam parę rzeczy w mojej szafie w tym kolorze ;D

Uważnie przechodzimy przez ulicę ;p

w końcu to długo wyczekiwane słonce !




Trochę zbliżeń na twarz...



Bransoletka od Kasi, zrobiona w kolorystyce fioletowej, Dziękuję Kasiu, jesteś w tym najlepsza!
Bransoletka jest śliczna i pasuje do wszystkiego ;p


nowy patent Agaty, aparat ustawiony na chodniku ;D
Fot.Agata
koszula- Resereved
spodnie- House
torebka- Debenhams
buty- Vans
kurtka - Tchibo
bransoletka- Kasia http://kate107art.blogspot.com/

4 komentarze: