czwartek, 30 maja 2013

Pamiętnik

Hej ;) Skończyłam niedawno czytac "Pamiętnik" Nicholasa Sparksa. Książka wzruszyła mnie niesamowicie, pod koniec aż zakręciła się łezka w oku.Jest to jedna z najpopularniejszych książek o miłosci, autor doskonale opisał uczucia i przeżycia bohaterów. Dla porównania obejrzałam też film, wyobrażałam go sobie zupełnie inaczej. Książkę zdecydowanie lepiej się czyta. Powieśc bardzo mi się spodobała, ponieważ jestem wielbicielką miłosnych historii. Polecam wszystkim, a może Wy polecicie mi jakąś dobrą książkę na letnie wieczory? 


Dodaję, jeszcze zdjęcia z pewnego niedzielnego popołudnia, zamiast leżec przed telewizorem wystarczy poprosic kogoś z rodziny o zrobienie zdjec i zabawa gotowa!







Fot. Mama
Sukienka- H&M

3 komentarze:

  1. książki zawsze różnią się od filmów :)

    świetna kiecka!

    w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz ślicznie.Pamiętnik to jedna z moich ulubionych książek.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. no nie moge się na Ciebie napatrzeć!
    jesteś przesliczna, a Twoje rzęski to widac już z daleka :)
    sukieneczka przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń