sobota, 1 lutego 2014

Hello February


Dzisiaj pierwszy dzień kolejnego zimowego miesiąca, w następnym mam nadzieję, że będzie się już robiło wiosennie. Na razie nie mam na nic ochoty , a trzeba się uczyc... W zimowe wieczory, szczególnie sobotnie, najchętniej piję gorące kakao, czytam książki, zapalam świeczki i słucham ulubionej muzyki. Mam dużo inspiracji związanych z tą porą roku. Ciepłe sweterki, płaszczyki i puchate rękawiczki zachęcają do kupienia w tak mroźne dni ;D








 Dodałam ten zestaw ze względu na piękny sweterek, słodkie rękawiczki i ciekawy boski płaszcz :)


Ten zestaw jest jak najbardziej w moim stylu. Zmieniłabym może tylko kolor butów.Śliczny płaszczyk i dodatki sprawiają, że można dobrze wyglądac nawet w zimie ;)







5 komentarzy:

  1. nigdy nie podobają mi się grube swetry i skarpetuchy, ale zimą nabierają takiego uroku, że sama nie mogę się im oprzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjne inspiracje :) stylizacja z szóstego zdjęcia jest cudna!

    OdpowiedzUsuń